آخوند خاتمی در نمايش جمعه: تلاشهای دپيلماتيک به همراه نشاط «شعار مرگ بر آمريکا»

2013-12-07 09:48

آخوند احمد خاتمی در نمايش جمعه تهران 15آذر، از يک سو از تيم اتمی مذاکره کننده پشتبيانی کرد و از سوی ديگر خواستار تداوم شعار «مرگ بر آمريکا» شد و کشورهای غربی را تهديد به لغو قرار داد ژنو و بازگشت به وضعيت قبل نمود.


وی گفت: «بايستی تلاشهای ديپلوماتيک به قوتش باشد، همراهش نشاط انقلابی، نشاط مقاومت باشد که تجلی يافته در شعار با شکوه و انقلابی مرگ بر آمريکای شماست».


آخوند خاتمی همچنين هدف رژيم از دجالگريهای ضداستکباری در بحبوحه زهرخوران اتمی را به صراحت بيان کرد و گفت: «مصلحت کشور، مصلحت نظام، آن است که همه بدميم در فرهنگ مقاومت. اين مصلحت همه به حساب می آيد. دشمن کمترين ضعفی از ما ببيند، پيشروی می کند».
آخوند خاتمی درباره توافق ژنو و خوردن جام زهر اتمی توسط رژيم ولايت فقيه گفت:
«
به همان ميزان که به مذاکره کننده گان خودمان اعتماد داريم، به همان ميزان بی اعتماديم به آمريکا، به همان ميزان بی اعتماديم به برخی از اين کشورهای غربی.


هيچ اينها قابل اعتماد نيستند. قرارداد، هنوز به قراردادنرسيده، بيانيه است. غنی سازی را پذيرفتند، (اما) هنوز هيأت مذاکره کننده به ايران نرسيده، وزير خارجه آمريکا می گويد ما نپذيرفتيم غنی سازی را در ايران. تازه هيأت مذاکره کننده به تهران رسيدند، اوباما باز تکرار کرد همه گزينه ها روی ميز است، حتی گزينهٴ نظامی و به دروغ ادعا کرد ما جلوی بمب اتم ايران را گرفتيم. اين چه ادبياتی است؟ اين چه ادبی است؟ اين همه دروغگويی، اسمش ادب است؟ ما اوباما را از بی ادبترين رئيس جمهورهای دنيا می دانيم».


آخوند خاتمی همچنين خط و نشان کشيدنهای توخالی باند خامنه ای در مورد لغو توافق ژنو و بازگشت به وضعيت قبل را تکرار کرد و گفت: «در منطق ما تا وقتی شما پايبند به قراردادتون باشيد، خوب اسلام می گويد ما هم پايبند باشيم. اگر شما پايبند به قراردادتون نبوديد. تکليف شرعی، تکليف قانونی ماست برگرديم به وضعيت قبل از اين مذاکرات».


دوگانه گويی و تناقص بافيهای باند خامنه ای در مورد مذاکرات اتمی که در موضعگيری و اظهارات تمامی عناصر اين باند از جمله سخنان نمايش جمعه 15آذر احمد خاتمی وجود دارد نمودی از وضعيت درهمريخته رژيم آخوندی پس از عقب نشينی ژنو و خوردن جام زهر اتمی است.