ادامه سوزش رژيم آخوندي از قطعنامه پارلمان اروپا و اعتبار جهاني مجاهدين و مقاومت ايران

2014-04-08 23:17

رژيم آخوندي به دنبال يقه دراني ها  و سوز و گدازهاي پي در پي مقامات و باندهاي حكومتي به خاطر قطعنامه پارلمان اروپا، سفير يونان رئيس دوره يي اتحاديه اروپا را احضار و اعلام كرد: وزارت خارجه مراتب نا خرسندي شديد جمهوري اسلامي را نسبت به صدور قطعنامه پارلمان اروپا  به طرف يوناني اعلام كرد و گفت: اينگونه اقدامات و مواضع نسنجيده در خلاف جهت منافع مشترك اتحاديه اروپايي و جمهوري اسلامي است. 
خبرگزاري حكومتي مهر- 17فروردين

هم چنين جواد ظريف وزير خارجه رژيم در كميسيون امنيت مجلس ارتجاع اظهار داشت: دولت اجازه نخواهد داد هيچ هيئت پارلماني از اروپا با شروط قطعنامه اين پارلمان به ايران سفر كند. پارلمان اروپا در شان و جايگاه اخلاقي نيست كه بتواند در رابطه با وضعيت ديگر كشورها اعلام نظر كند. و در سطح و حدي نيست كه اين ميزان در مورد آن بحث شود.
خبرگزاري سپاه پاسداران موسوم به فارس - 17 فروردين 93

آخوند كعبي از آخوندهاي حكومتي در قم از فرط سوزش به لجن پراكني عليه مجاهدين پرداخت و گفت: اين قطعنامه نشان از سوء نيت اروپاييها دارد و اين‌كه در مذاكرات با جمهوري اسلامي ايران جدي نبوده‌اند. اگر اينان راست مي‌گويند چرا مجاهدين خلق را به‌رسميت شناخته و امكانات در اختيار آنها قرار ميدهند و چرا ايراد به نظام مي گيرند...».

عليرضا زاكاني عضو مجلس ارتجاع غيظ رژيم از در هم شكستن برچسب تروريستي را برملا كرد و با اشاره به تاثير مجاهدين در پارلمان اروپا و تصويب قطعنامه اين پارلمان عليه رژيم آخوندي گفت: نقش كشورهاي اروپايي و آمريكايي و دلايل حمايت  آنها از مجاهدين خلق چيست؟ 
پاسدار زاكاني هم چنين گفت: ما بايد مصوبه‌اي را در مجلس داشته باشيم تا با استقرار دفاتري در كشورهاي اروپايي به بررسي نكاتي از جمله نقش دولتهاي اروپايي و آمريكا در توسعه تروريسم سازمان يافته، علل نقض حقوق‌بشر، دلايل سقوط اخلاقي و فرهنگ منحط غربي و… بپردازد. ما نيز اين بخش از زياده خواهي و گزافه‌گويي پارلمان اروپا را محكوم مي‌نماييم. ما نياز به حركتي ملموس و تهاجمي به‌جاي پاسخگويي و دفاع صرف هستيم. 
خبرگزاري حكومتي مهر - 17 فروردين 93

آخوند جنتي دبير شوراي نگهبان ارتجاع با خشم و درماندگي گفت: چرا اينها در مورد عدم رعایت حقوق بشر در ایران سخن می گویند و علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر می کنند.

علي اكبر ولايتي وزير خارجه دوران خميني نيز مدعي شد: پارلمان اروپا کاری ندارد جز این که ابزار فشاری در دست آمریکایی ها و متحدان آنان برای پیشبرد اهداف نامشروع آنان علیه کشورهای دارای استقلال باشند.

آخوند سعيدي نماينده خامنه اي در سپاه هم مدعي شد: قطعنامه اتحاديه اروپا رد گم كردن است و چنين گستاخي‌هايي از سوي غربي‌ها به‌دليل تحليل بسيار غلطي است كه به آن رسيده‌اند...».