اعدام مخفيانه دو زنداني سياسي از هموطنان عرب

2014-06-15 13:30
 

رژيم ضدبشري آخوندي  دو زنداني سياسي اهل سنت علي چه‌بيشاط و سيد خالد موسوي، از هموطنان عرب از فرزندان مردم اهواز، را مخفيانه اعدام كرده است. مأموران اطلاعات خبر اين اعدامها را روز پنجشنبه 22خرداد به اطلاع خانواده هاي قربانيان رسانده و آنها را از برگزاري هر گونه مراسم بزرگداشت منع كرده اند.

اين دو زنداني سياسي از اسفند ماه سال گذشته به طور ناگهاني از زندان فجر دزفول به مكان نامعلومي منتقل شده بودند. پيگيريهاي خانواده و وكلاي آنها براي اطلاع از وضعيت آنها و ملاقات با آنها هيچ نتيجه يي نداد. 
آنها كه براي اعترافات اجباري زير شديدترين شكنجه ها قرار داشتند، به اتهام «اقدام عليه امنيت ملي و محاربه» به  اعدام محكوم شدند.
در بهمن ماه گذشته ( ژانويه2014) نيز عوامل اطلاعات آخوندي دو زنداني سياسي ديگر به نامهاي هاشم شعباني و هادي راشدي از هموطنان عرب اهل رامشير را به طور مخفيانه اعدام كردند. 
مقاومت ايران اعدام اين دو زنداني سياسي را به خانواده ها و بازماندگانان آنها و به مردم خوزستان تسليت مي‌گويد و از عموم مردم به ويژه جوانان غيور و شرافتمند خوزستان مي‌خواهد به همبستگي و همدردي با خانواده شهيدان قيام كنند.
مقاومت ايران بار ديگر به اقدام فوري بين المللي عليه اعدامهاي سياسي در ايران و ارجاع پرونده نقض حقوق بشر توسط فاشيسم ديني حاكم بر ايران را به شوراي امنيت ملل متحد فرا مي‌خواند. سكوت و بي عملي در مقابل امواج اعدامها كه بعد از روي كار آمدن آخوند روحاني ابعاد مضاعفي به خود گرفته است، به هر بهانه يي كه باشد، هيچ نتيجه يي جز تشويق اين رژيم ضدبشري در ادامه و تشديد جناياتش ندارد.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
24 خرداد 1393 (14 ژوئن2014)