ايران: 9كشته و زخمي در حمله نيروي انتظامي به روستاييان قشم

2014-07-16 02:15
 

ايران: 9كشته و زخمي در حمله نيروي انتظامي به روستاييان قشم

عوامل نيروي سركوبگر انتظامي در روز شنبه 21تيرماه در حمله به مردم محروم روستاي «كووه» قشم با تيراندازي مستقيم سه تن از آنان را كشته و شش تن ديگر را زخمي كردند.

اين حمله پس از آن صورت گرفت كه يك لنج محل نگهداري سوخت متعلق به روستاييان به دست مزدوران نيروي انتظامي افتاد. نيروهاي سركوبگر لنج مزبور و يك خودرو را به آتش کشيدند و برخي از اماکن محل نگهداري سوخت را تخريب كرده و اموال مردم را مصادره كردند (عكسها ضميمه اند).
مردم جزيره قشم، در حاليكه اين منطقه نفت خيز يكي از بزرگترين مراكز تجاري و غارتگريهاي سران رژيم است، با فقري جانكاه دست و پنجه نرم مي كنند و حتي توان تأمين لقمه يي نان براي خود و خانواده هاي محرومشان را ندارند. از اين رو شماري از آنان با قاچاق و خرده فروشي سوخت امرار معاش مي كنند. 
سران چپاولگر رژيم با ثروتهاي چندصد ميلياردي و حسابهاي بانكي خارج كشور، به جاي هزينه كردن بخش ناچيزي از سرمايه هاي هنگفت كشور براي بهبود وضعيت اين روستاييان محروم، آنان را به بهانه قاچاق چند ليتر سوخت به خاك و خون مي كشند.
شوراي ملي مقاومت ايران ضمن تسليت به خانواده هاي كشته شدگان اين جنايت رژيم، براي مجروحان آن آرزوي شفاي عاجل دارد و از مردم و جوانان غيور قشم خواستار رسيدگي به خانواده هاي قربانيان و آسيب ديدگان اين حمله وحشيانه است. بي ترديد آمران و عاملان اين سركوبگريها در ايران آزاد فردا جزاي اين اعمال ننگين خود را خواهند ديد.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
25تير 1393 (16ژوييه 2014)