سخنراني اينگريد بتانكور ـ كانديد رياست جمهوري در كلمبيا درگردهمايي بزرگ ايرانيان - پاريس

2014-07-13 22:49
 

به همة آنهايي كه معتقدند مردم ايران ساكت شده‌اند مي گويم كه  نگاهي بياندازيد به اينجا و ببينيد كه در اينجا چه مي‌گذرد.

به جهان نشان بدهيد گردهمايي رهبران سراسر جهان و ايرانيان آزاده‌يي را كه آزادانه در اروپا زندگي مي‌كنند و با حضورشان،  جنون مرگ آفرين آخوندها را به چالش مي كشند. به‌رغم بيش از 120 هزار اعدام زنان، نوجوانان و مردان به‌خاطر اين‌كه به خود جرأت دادند بگويند نه! نه به ضعف، نه به چوبه‌هاي دار، نه به ممنوعيت شادي  و موزيك و خوشحالي. مردم آزادة ايران اينجا هستند كه به فراخوان پاسخ داده‌اند و براي مقابله با جانيان تهران بپا خواسته‌اند.
ايران شهيد شده، ايران پايمال‌شده، ايران خيانت‌شده، بايد بداند كه ما هرگز تسليم نخواهيم شد، ما مبارزة آنها را به مبارزة خودمان تبديل مي‌كنيم. آخوندها بدانند كه تاريخ از هماكنون قضاوت خود را در مورد آنها كرده است و آنها ماية ننگ شروع قرن بيست و يكم هستند. 
هر سال، شخصيت‌هاي جديدي به مبارزة ايرانيان آزادي‌خواه ميپيوندند. هر روز، ديوار سكوت و بيتفاوتي كمي بيشتر فرو ميريزد. مطبوعات شروع به باز كردن چشمانشان كردهاند. وجدان جهان بيدار ميشود. ما، هر كدام از ما، هر روز در تلاشيم براي جلب همبستگي مردان و زنان ذينفوذ در سرتاسر جهان تا سياست قتل و كشتار آخوندها شكست بخورد و مترسك رژيم ايران كه در عراق در حكومت است، يعني مالكي نيز سرنگون شود. در تلاشيم تا برادران و خواهرانمان در ليبرتي با قاطعيت برآمده از قدرتمان پايداري كنند. درها باز خواهند شد، سپس نوبت باز كردن درهاي ايران مي رسد كه آخوندها  آن  را تبديل اردوگاه مرگ كردهاند و آنگاه به‌زودي زود ما شاهد بازگشت ايرانيان آزادي‌خواه به ايران خواهيم بود.
هر كدام از شما، هر كدام از ما، به‌زودي زود در ايران خواهيم بود و به چشم خود خواهيم ديد كه سرزمين‌هاي پوشيده از جنازه، به باغ‌هايي تبديل خواهند شد كه درآن كودكان مانند همه كودكان ديگر بازي خواهند كرد.
روز رهايي، رهايي حقيقي و آزادي اكنون نزديك است. ما شاهدان رستاخيز يك ايران دمكراتيك، مبتني بر جدايي دين از دولت، برابري جنسي و آزادي هستيم. 
متشكرم مريم رجوي، دوست گرامي و تحسين‌برانگيز من. متشكرم به‌خاطر رهبري و برخورداري از شجاعت و بينش براي مردمتان و به‌خاطر اين‌كه به ما اين فرصت را مي‌دهيد كه در روز شادي قريب الوقوع براي همة ايرانيان و دوستان ايران با شما سهيم باشيم. متشكرم، تشكر فراوان. من به شما عشق مي‌ورزم، من به شما عشق مي‌ورزم.