شلاق زدن چهار تن در ملأ عام در شيراز

2014-07-14 21:43
 

رژيم ضدبشري آخوندي در روز جمعه 20تير (11ژوييه) در ايام ماه مبارك رمضان در يك اقدام منزجركننده و يك مجازات ضد انساني چهار تن را در ملأعام در شيراز شلاق زد.

به گفته پاسدار احمد علي گودرزي، فرمانده انتظامی استان فارس دو نفر از آنها به اتهام روزه خواری و خوردن مشروبات الكلي به 80 ضربه شلاق محکوم شده بودند. دو زنداني ديگر به اتهام سرقت به سه سال زندان، دو سال تبعید و 74 ضربه شلاق محکوم شده بودند، اين سركرده رژيم گفت: « ضروری است که افراد حرمت این ماه را نگه داشته در غیر این صورت برابر قانون با آنها برخورد می شود». 
توسل سران رژيم آخوندي به چنين مجازات ضدانساني، براي مهار اعتراضات و انزجار فزاينده مردم در شرايطي است كه خامنه اي ولي فقيه نظام آخوندي در همين روزها آن را «يك پيچ تاريخي» براي اين رژيم بحران زده خوانده است .
اجراي اين مجازاتهاي وحشيانه همزمان با مذاكرات كشورهاي 5+1 با  رژيم آخوندي ، نشانگر آن است كه سياست مماشات با جانيان حاكم بر ايران و ناديده انگاشتن وضعيت فاجعه بار حقوق بشر در ايران، چگونه به آنها براي تداوم اين وحشيگريها دست باز مي دهد. وادار كردن رژيم ايران به توقف اين روند جنايت بار الزام هر گونه مراوده سياسي و اقتصادي با حكومت آخوندي است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
21تير1393 (12ژوييه 2014)