پاسدار قاسم سليماني به دستور خامنه اي انتخابات عراق را به سود مالكي هدايت مي كند

2014-04-08 22:04
 

بنا به گزارشات دريافتي منابع موثق، برنامه ريزي حكومت عراق براي خريد گسترده كارت هاي انتخاباتي را براي افزودن بر كرسي هاي مالكي در انتخابات پارلماني 30 آوريل فاش كردند.

به گفته اين منابع، كارت هاي الكترال براي سوء استفاده در انتخابات، با قيمت زياد خريداري ميشود تا مالكي بتواند با افزودن آنها بر آراي يك ميليون و سيصد هزار پرسنل تحت امر در نيروهاي نظامي و امنيتي و پليس و خانواده هاي آنها، كه رأي دادن آنها براي ليست دولت قانون  اجباري است، در مجموع بين 100 تا 150 كرسي بدست بياورد و سپس دولت اكثريت را تشكيل بدهد. به همين منظور تعداد قابل توجهي ليستهاي پوششي نيز به كميسارياي انتخابات ارائه و مورد تصويب قرار گرفته است. در ليستهاي پوششي، افراد و محافلي كه به ظاهر با حكومت عراق نيستند و حتي داعيه مخالفت با آنرا دارند، سازماندهي شده اند تا تحت عنوانها و اسامي مختلف جلب توجه نموده و تعدادي كرسي در پارلمان بدست بياورند و در قدم بعد در يك ائتلاف مصنوعي به  مالكي بپيوندند و به دور سوم نخست وزيري او رأي بدهند.

قاسم سليماني سر كرده نيروي تروريستي قدس بدستور خامنه اي موظف است هر كاري را براي سر پا نگهداشتن حكومت مالكي در عراق به ضرب بمب و انفجار و ترور و انواع تقلبها انجام بدهد. اين در حالي است كه رفسنجاني مدتي پيش گفته بود كه آنچه را ما در عراق هزينه ميكنيم، ديگر به صرفه نيست با اين همه، سياست رسمي و عملي ولي فقيه و سپاه پاسداران و نيروي تروريستي قدس، حداكثر هزينه براي مالكي از جيب مردم عراق و مردم ايران است. در تبليغات رژيم آخوندها، حرف اصلي آنها اين است كه بايد به هر قيمت از مالكي  پشتيباني كرد تا حكومت به اصطلاح شيعه در عراق، بر هم نخورد. 
با اين همه، بخاطر قيام در الانبار و پيشروي هاي عشاير و انقلابيون عراقي  و همچنين بخاطر شدت و كثرت مخالفتهاي سياسي و اعتراض هاي علاوي و مقتدي صدر و بارزاني به عملكرد مالكي، خامنه اي و قاسم سليماني اين گزينه را هم براي حكومت عراق در آستين نگه داشته اند كه اگر طرح آنها براي تصرف پارلمان عراق پيش نرود، و يا با موانع جدي مواجه شود، تا آخرين روز بتوانند از برگزار كردن انتخابات، به بهانه امنيت جلوگيري كنند و با اعلام وضعيت فوق العاده، ترتيبي بدهند كه حكومت كنوني عراق تا آنجا كه ممكن است، بر سر كار بماند. 
سه شنبه - 19 فروردين 93