پيامهاي نمايندگان پارلمان اروپا در آستانه گردهمايي بزرگ مقاومت ايران

2014-06-15 13:47
 

يان زهراديل، نماينده پارلمان اروپا از جمهوري چك

روز همگي بخير، بگذاريد كه براي همه بيشترين موفقيت را براي گرد هم آيي پاريس آرزو كنم. من سالهاست كه با موضوع كار شما آشنا هستم و از آزادي و دمكراسي در ايران حمايت كرده ام. من با جزيئات بسيار زياد در مورد آنچه در اشرف و بعد در ليبرتي رخ داد مطلع هستم و ميخواستم به شما اطمينان خاطر بدهم كه من بعنوان يك نماينده پارلمان اروپا كه مجدداً انتخاب شده ام، تمام تلاشم را ميكنم كه بار ديگر اين موضوع در صحنه اروپا و بين المللي روي ميز بيايد و اينكه عدالت را براي شما همانطور كه همه آرزو داريم بدست بياوريم. براي شما آرزوي موفقيت ميكنم و اميدوارم كه اين گرد هم آيي بسيار گسترده باشد و اينكه افراد هر چه بيشتري در آن شركت كنند تا بتوانند با تمام قوا از حقانيت اين موضوع دفاع كنند.

اما مك كلاركين، نماينده پارلمان اروپا از انگلستان
سلام اسم من اما مكلاركين است، من نماينده پارلمان اروپا از حزب محافظه كار انگليس هستم و در انتخابات اخير پارلمان اروپا مجدداً انتخاب شدم. بنابر اين من اين امكان و فرصت را دارم كه به حمايت از تلاشهاي شما براي يك ايران آزاد و دمكراتيك ادامه دهم. ما همه از آنچه كه در ايران رخ ميدهد منزجر هستيم و بخصوص اوجگيري جديد اعدام هاي علني و ما بخصوص هنوز نگران اشرفي ها هستيم و به آنها درود ميفرستيم و براي آنها شهامت بيشتر آرزو داريم. ما بطور خاص خيلي چشم انتظار برنامه اي هستيم كه در پاريس روز 27 ژوئن برگزار ميشود و از آن حمايت ميكنيم. اميدوارم كه همه بتوانيد بياييد و شركت كنيد و از اين برنامه و از خانم رجوي در تلاشهايشان براي يك ايران آزاد و دمكراتيك حمايت كنيد. خيلي ممنون.


ادوارد كوكان ، نماينده پارلمان اروپا و وزير خارجه سابق اسلواكي 
روز جمعه 27 ژوئن در پاريس، گرد هم آيي بزرگي توسط حاميان اپوزيسيون ايران از سراسر جهان برگزار خواهد شد. ميدانم كه جلسة خيلي بزرگي است و برنامه بسيار مهمي مي باشد، فرصت خيلي خوبي است كه حمايت از اپوزيسيون ايران را نشان دهيم. براي نشان دادن حمايت از خانم رجوي كه يك رهبر بزرگ مردم است. از همه ميخواهم كه شركت كنيد و با حضورتان از اهداف اپوزيسيون ايران حمايت كنيد. 
بسيار مهم است كه هر بار همبستگي خودمان را با ساكنان اشرف و ليبرتي نشان دهيم چرا كه آنها واقعا سختي كشيده اند و اينكه  نشان بدهيم كه جامعة بزرگ بين المللي پشت آنهاست، به آنها قوت قلب خواهد داد. 
من هميشه حامي آنها بوده ام و الان احساس ميكنم كه خيلي قويتر هستم چرا كه در انتخابات اخير پارلمان اروپا من مجدداً براي يك دورة 5 ساله ديگر در پارلمان اروپا انتخاب شدم و من قصد دارم تمام انرژي و تجربة خودم را بكار گيرم تا از اهداف بر حق اپوزيسيون ايران حمايت كنم. پس يكبار ديگر از همه ميخواهم به اين برنامه برويد و شركت كنيد و حمايت خود را نشان دهيد