پيامهاي نوروزي نمايندگان پارلمان اروپا

2014-03-25 17:56

اولدريش ولاساك- نايب رئيس پارلمان اروپا از جمهوري چك

من اولدريچ ولاسک نايب رئيس پارلمان اروپا از جمهوري چک هستم. من ميدانم که روز ۲۱ مارس روز عيد ايرانيان است و اميدوارم که سال آينده سال آزادي و رهايي براي مردم ايران باشد و بطور خاص براي ساكنان کمپ ليبرتي آرزوي پيروزي در مبارزشان براي آزادي دارم. اميدوارم كه موفق باشند. ما در اين کارزار از شما حمايت ميکنيم. سال نو مبارک
اورسته روسي - نماينده پارلمان اروپا
من اورسته روسي نماينده پارلمان اروپا از ايتاليا هستم، به مناسبت شروع سال نو و با اميدهاي فراوان سال نو را به شما تبريك ميگويم  مي دانم كه در گذشته بسيار سختي كشيديد و سخنان من خطاب به كساني است كه  بدنبال اين هستند كه براي كشورشان كاري بكنند و در اين راستا متاسفانه افرادي نيز جانشان را از دست دادند، به كساني كه در كمپ اشرف بودند كساني كه در كمپ ليبرتي هستند كه در سال گذشته خيلي خيلي بدرفتاريهايي را متحمل شدند، 52 نفر در اشرف قتل عام شدند بسياري از آنها با دستان بسته و با شليك به سرشان اعدام شدند، تعدادي به گروگان گرفته شدند و تا كنون در دست ربايندگانشان هستند ميخواستم يك پيام اميد بدهم، اميدوارم كه سال نو، يك دوران خوبي را براي شما در برداشته باشد و همچنين دمكراسي و آزادي براي شما در برداشته باشد.
ويم ون دكامپ - نماينده پارلمان اروپا از هلند
من براي همه مردم ايران سال خوب و بهاري نو را آرزو ميکنم و اميدوارم که اين سال نويد بخش پايان ديکتاتوري و آغاز دمکراسي در ايران باشد. به همه ساکنين کمپ ليبرتي که در شرايط بسيار سختي بسر ميبرند ميخواهم بگويم که عيد و بهار جديد بر شما مبارک باد. در خاتمه ميخواستم به خانم رجوي عيد را تبريک بگويم اميدوارم در نبردشان براي آزادي موفق باشند 
با آرزوي بهاري تازه. 
كريستيانا موسكارديني- نماينده پارلمان اروپا از ايتاليا
براي ما در اروپا بهارو اولين روز بهار كه اولين روز سال نو در ايران مي باشد ، بيداري طبيعت است و براي شما تبريكات فراوان آرزو دارم. با اميد به اينكه، اين يك بيداري و يك جهش و يك زندگي آزاد براي شما در پي داشته باشد و بتواند خوشبختي، صلح و اميد را براي مردم شما به ارمغان بياورد. بنابراين سال نو را به شما و به همه كساني كه در كمپ (ليبرتي) متحمل درد و رنج هستند تبريك مي گويم، همچنين به كساني كه در خانواده شان عزيزي را از دست داده اند و به زناني كه با هر تلاشي سعي ميكنند بفهمانند كه آينده وجود نخواهد داشت اگر دمكراسي و دوست داشتن ديگران وجود نداشته باشد، من تلاش ميكنم كه به زبان شما بگويم نمي دانم درست ميگويم يا نه تلاش ميكنم صحيح بيان كنم و مرا ببخشيد اگر درست تلفظ نميكنم،
عيد شما مبارك
ياروسلاو والسا - نماينده پارلمان اروپا از لهستان
بهارفرا رسيده است٬ زمان اميد و دوباره نو شدن. براي شما بهترين آرزو را دارم، اميدورام که شما تمامي توان و قدرت مورد نياز براي آزادي کشورتان را بدست بياوريد همانطوريکه ما در اتحاديه اروپا در آزادي زندگي ميکنيم. پس استقامت کنيد و اطمينان داشته باشيد که ما کاملاً از شما حمايت ميکنيم. سال نو مبارک! مواظب خودتان باشد.