پيام رئيس جمهور برگزيده مقاومت به مناسبت شهادت مجاهد خلق غلامرضا خسروي

2014-06-01 23:53

رئيس جمهور برگزيده مقاومت خانم مريم رجوي، شهادت قهرمانانه مجاهد خلق غلامرضا خسروي پس از تحمل 12سال اسارت و شكنجه در زندانهاي رژيم آخوندي را به خانواده و بستگان داغدارش، به همه مجاهدين و اعضاي خانواده بزرگ مقاومت ايران و به زندانيان سياسي و همبندان مقاوم او تسليت و تهنيت گفت و افزود: رژيم  پليد يزيدي، عامدانه درسالروز ميلاد امام حسين، به اعدام زنداني مقاوم و قهرمان غلامرضا خسروي از نوادگان و رهروان راستين راه تاريخي سيد الشهدا « منادي هيهات منا الذله» مبادرت كرد.

اعدام براي انتقام از زندانيان بند 350 و ديگر زندانيان مقاوم در همه زندانهاي رژيم در خرداد ماه در آستانه 30 خرداد صورت گرفت. شكنجه گران اوين او را محرك اصلي اعتراض و خيزش زندانيان مقاوم بند 350 مي دانستند. او با بدني مجروح و گوش پاره در اثر حمله وحشيانه دژخيمان، 23روز در اعتصاب غذا در انفرادي بود.

از اين پيشتر غلامرضا خسروي چندين بار در معرض اعدام قرار گرفته بود اما هر بار بخاطر اخطارها واعتراضات بين المللي و نگراني رژيم از برانگيختگي افكار عمومي متوقف شد. دژخيمان خامنه اي اجراي اين حكم جنايتكارانه را پس از حمله وحشيانه به او و ديگر زندانيان سياسي بند350 اوين، ابلاغ كرده بودند. 
اين است نشانه اعتدال و ميانه روي در ولايت يزيدي آخوندهاكه مي خواهند با اعدام وكشتار مجاهدين دراشرف و ليبرتي و اوين و گوهردشت و ديگر زندانها، رژيم زهر خورده و درهم شكسته را برسرپا نگهدارند. اما نميدانند كه اين خونهاي به ناحق‌ريخته، شعله هاي مقاومت پايدار مردم ايران را فروزانتر و روز سرنگوني رژيم يزيدي آنها را هرچه نزديكتر مي كند. 
خانم مريم رجوي بر ضرورت محاكمه بين المللي سران رژيم آخوندي كه بقاي حاكميت نامشروع خود را در سركوب و شكنجه و اعدام مي بينند تأكيد كرد و گفت: 
 اعدامهاي فزاينده درايران گواه اين حقيقت است كه هيچ مذاكره و معامله يي با اين رژيم نبايد و نميتواند حقوق بشر و حقوق بنيادين مردم ايران را تحت الشعاع قرار دهد. اتخاذ تدابير مؤثر بين المللي براي توقف اعدامها و بايكوت كامل اين رژيم نامشروع كه هيچ حرمتي براي كرامت انساني مردم ايران و براي التزامات و قانون بين المللي قائل نيست، بيش ازهرزمان ديگر ضرورت دارد.

رئيس جمهور برگزيده مقاومت از مردم و به ويژه جوانان ايران خواست كه در حمايت از زندانيان سياسي به اعتراض دست بزنند. و با الهام از مقاومت زندانيان دليري همچون غلامرضا خسروي و پيشتازان دلير اشرفي مبارزه و پيكار عليه استبداد خونريز و غارتگر حاكم را گسترش دهند.