گزارش تلويزيون فاكس نيوز درباره نقش ابوطالبي درترور نقدي

2014-04-13 16:28
 

تلويزيون فاكس نيوز: يک ديپلمات که به گروگانگيري متهم شده بود هم اکنون به دست داشتن در قتل هاي سياسي نيز متهم شده است.

بنا بر ادعاهاي اعلام شده شخصي که به عنوان سفير رژيم ايران در سازمان ملل در نيويورک انتخاب شده است در قتل يکي از مخالفان رژيم ايران در ايتاليا دست داشته است. وي شخص دست راستي در عکسي است که هم اکنون بر روي صفحه تلويزيون خود ميبينيد. در همين رابطه ما هم اکنون با خبر شديم که کنگره قرار است از ورود وي بدليل شرکت در گروگانگيري در سفارت آمريکا در سال ۱۹۷۹ممانعت نمايد. براي توضيحات بيشتر در رابطه با اين خبر اريک شان از نيويورک برايمان توضيح ميدهد: اريک،
سلام گرک، نگراني هاي جديدي در رابطه با مردي که رژيم ايران ميخواهد به کشورمان بفرستد بوجود آمده است.
سفير جديد رژيم ايران به سازمان ملل اکنون به سازماندهي اجراي قتل سياسي يکي از مخالفان ايراني در سال ۱۹۹۳ نيز متهم شده است. قتلي که هرگز وي بخاطر آن مورد اتهام قرار نگرفت. مسئولان اپوزيسيون ايران با استناد به مدارک پليس و دادگاه ايتاليا اظهار ميدارند که حميد ابوطالبي قتل محمد حسين نقدي ۴۳ ساله را برنامه ريزي كرده است. نقدي که هم اکنون عکس وي را مشاهده مي کنيد از مقامات سابق ايران است که دهه‌ها قبل در ايتاليا به اپوزيسيون پيوست. نقدي توسط موتور سواران در رم هنگامي که به محل کار خود در دفتر شوراي ملي مقاومت ايران تردد ميکرد بقتل رسيد. در مصاحبه اي که در سال ۲۰۰۳ با  پليس ايتاليا، توسط يکي از بريدگان رژيم که براي وزارت اطلاعات رژيم ايران کار ميکرده است انجام گرفت،  وي اظهار داشته است که عمليات ترور مذکور توسط ابوطالبي سازماندهي شده بود. دولت ايران در اين رابطه چه ميگويند؟
دولت ايران اين اتهام را بکلي رد ميکند و سخنگوي دفتر هيئت رژيم ايران حميد بابائي با ما تماس گرفت و گفت «اين يک داستان حساب شده ديگري از سوي سازمان مجاهدين خلق است، آنها رسانه ها را بعنوان شيپور خود استفاده ميکنند. 

تلويزيون فاكس نيوز در گزارش ديگري گفت: عليرضا جعفرزاده، از دفتر شوراي ملي مقاومت در واشنگتن دي.سي، يعني جنبشي که نقدي عضو آن بود، به فاكس نيوز گفت: "حميد ابوطالبي قطعا نه تنها در ترور سياسي نقدي دست داشته، بلكه در واقع طراح آن بوده است و  اين بسيار شگفت آور است که ايالات متحده اجازه بدهد کسي که در ترور درگير بوده به اين کشور بيايد و نماينده رژيم  ايران در سازمان ملل باشد.
ديكتاتوري آخوندي درقبال عدم صدور ويزا براي ابوطالبي توسط دولت امريكا، واكنشي زبونانه نشان داد. به گزارش آسوشيتدپرس، عباس عراقچي معاون جواد ظريف گفت:  «ما كسي را جايگزين ابوطالبي نخواهيم كرد ونظام موضوع را از راههاي قانوني دنبال مي كند».
تلويزيون رژيم  نيز سوز دل آخوندها را ازممنوعيت ورود ديپلمات تروريست خود به آمريكا به نمايش گذاشت:
آمريكا با نقض آشكار قوانين بين‌المللي و در اقدامي بر خلاف عرف جهاني اعلام كرد به سفير جديد ايران در سازمان ملل رواديد صادر نمي‌كند.
(0243)  از 68 سال پيش كه سازمان ملل در اين مكان تشكيل شد امريكائيها تعهد كردند كه به قاعده‌ها حقوق بين‌الملل كه مدعي نگاهباني از ان در سطح جهاني هستند عمل كنند اما اين اقدام اخير آنها نشان داد اين مدعيان مانند همه اقدامات ديگر خود برخلاف اصول مسلم حقوق بين‌الملل گام برمي دارند.
10 آوريل 2014